Gratis verzending bij bestelling boven de €100

Hoe kunnen we je verder helpen?

Neem snel contact met ons op!

Heeft u een vraag, een opmerking of een klacht? U kunt ons reparatie- en serviceformulier invullen of ons bellen!

Over Hotspot Titanium

Past de boiler in mijn keukenkastje?
Hoeveel energie verbruikt de Hotspot Titanium? Wat zijn de kosten?
Wat zijn de voordelen ten opzichte van een waterkoker?
Wat is het verschil tussen een 4 liter en een 8 liter boiler?
Waar kan ik meer te weten komen over de technische specificaties van de Hotspot Titanium boilers?
Hoeveel (€) kost het om de filters te vervangen? Wanneer moeten de filters worden vervangen?
Is de Hotspot Titanium veilig om te gebruiken?
Is de temperatuur bij de uitloop van de kraan meer dan 100°C?
Wat zijn de kosten?
Waar kan ik de Hotspot Titanium in werking zien?
Is het mogelijk om de Hotspot Titanium retrofit in te bouwen?
Heeft u een waterfilter nodig?

Over onze garantie

Hoelang heb ik garantie op mijn product?
Mijn product is defect, hoe vraag ik garantie aan? Hoe dien ik het garantiebewijs in?

Over onderhoud

Verbruikt de boiler energie als hij uitgeschakeld is?
Wat moet er aan onderhoud gebeuren?
Kan je ook een eigen kokend water kraan op de Hotspot Titanium boiler aansluiten?
Hoe zet je de boiler aan/uit?
Komt er wel kokend water uit de kraan, want ik zie geen stoom?

Over onze webshop

Hoe kan ik een filter cartridge bestellen?
Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Welke betaalmethoden ondersteunen jullie?
Is het ook mogelijk om achteraf te betalen?
Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, hebben jullie mijn order wel ontvangen?
Hoe wordt de Hotspot Titanium geïnstalleerd?
Wat gebeurt er nadat ik bij jullie een order heb geplaatst?
Wanneer kan ik mijn Hotspot Titanium kokend water kraan laten installeren?
We gebruiken cookies om uw browse-ervaring te verbeteren, gepersonaliseerde advertenties of inhoud weer te geven en ons verkeer te analyseren. Door op "Manage cookies" te klikken, stemt u in met ons gebruik van cookies. Manage cookies